article
1.6221138
UDDEL / APELDOORN - Ondernemer Bob Vogelsang uit Apeldoorn krijgt vanwege zijn handel met Bob's IJs-kraam bij Uddel heftige kritiek over zich heen via Facebook. Klanten beklagen zich over zijn prijzen en zijn beleid dat iedere klant altijd 2 bolletjes ijs krijgt. Ook al wil die maar 1 smaak.
Boze reacties op bolletjesbeleid van Bob's IJs in Uddel
UDDEL / APELDOORN - Ondernemer Bob Vogelsang uit Apeldoorn krijgt vanwege zijn handel met Bob's IJs-kraam bij Uddel heftige kritiek over zich heen via Facebook. Klanten beklagen zich over zijn prijzen en zijn beleid dat iedere klant altijd 2 bolletjes ijs krijgt. Ook al wil die maar 1 smaak.
http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn/ugchelen/boze-reacties-op-bolletjesbeleid-van-bob-s-ijs-in-uddel-1.6221138
2016-07-26T10:27:00+0000
http://www.destentor.nl/polopoly_fs/1.6221307.1469531221!image/image-6221307.JPG
Uddel,Economie,top
Ugchelen
Home / Regio / Apeldoorn / Ugchelen / Boze reacties op bolletjesbeleid van Bob's IJs in Uddel

Boze reacties op bolletjesbeleid van Bob's IJs in Uddel

Videos
1
Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      De kraam van Bobs IJs
    • Afbeelding
    UDDEL / APELDOORN - Ondernemer Bob Vogelsang uit Apeldoorn krijgt vanwege zijn handel met Bob's IJs-kraam bij Uddel heftige kritiek over zich heen via Facebook. Klanten beklagen zich over zijn prijzen en zijn beleid dat iedere klant altijd 2 bolletjes ijs krijgt. Ook al wil die maar 1 smaak.
    Weet u hoe lang het duurt voordat iemand zes smaken heeft uitgekozen?

    ,,Moest 13,50 betalen voor 2 en 3 bolletjes ijs. Prijslijst hangt ergens achterin. Belachelijk" en ,,Schaam me dat ik de ijsjes betaald heb. Belachelijke hoge prijzen €3,00 voor een kinderijsje. Prijs is niet duidelijk voordat je het besteld. En als de kinderen eenmaal de ijsjes in handen hebben, wil je ze het ook niet terug laten geven als je de prijs gehoord hebt", zijn enkele reacties op internet

    Genegeerd
    Op een Facebook-pagina staan 121 beoordelingen van Bob's IJs. Astrid Steendijk schrijft onder andere: ,,Deze man is een afzetter en alleen gericht op geld verdienen. Blijkbaar verdient hij nog genoeg aan iedereen die maar 1 keer komt. Prijslijst laat zien dat 3 bolletjes 3,75 kost. Ik zeg dat ik die wil, hij pakt het hoorntje en zegt dat er 3 smaken in het hoorntje gaan maar 3 smaken is niet 3 bolletjes, nee dat zijn er 6. Resultaat 7, 50 euro voor een ijsje want dan krijg je per smaak 2 bolletjes.Als je klaagt wordt je ineens genegeerd. Schandalig".

    Servetje 25 cent
    Op YouTube staat een reportage over een ontevreden klant. Die schrijft: ,,Een ijsje met 4 bolletjes kost 4,75 , echter bestel je dan 4 smaken worden er opeens 8 bolletjes geschept mag je opeens 8,50 neerleggen. Een servetje staat op het bord als "happy hands" en wordt ook nog 25 cent voor gerekend." In die reportage zegt de ondernemer zelf dat hij zich niets aantrekt van de klachten van klanten 'omdat je het toch niet iedereen naar de zin kunt maken'.  En over zijn beleid om niet 1 bolletje per smaak te doen zegt hij: 'Dat haalt de snelheid eruit. Op deze manier hoeven klanten minder keuzes te maken en loopt het sneller door. Een groot ijsje met drie smaken, dat is bij mij zes bollen. Weet u hoe lang het duurt voordat iemand zes smaken heeft uitgekozen?"