article
1.6296070
EMMELOORD - Aardappelcoöperatie Agrico heeft donderdag tijdens de Weuthen Kartoffeltag haar nieuwe veelbelovende ras Ranomi gelanceerd op de Duitse markt. Passend bij haar nieuwe Say growth campagne ziet Agrico groeikansen in Duitsland voor dit pas geïntroduceerde consumptieras.
Agrico ziet kansen voor Ranomi in Duitsland
EMMELOORD - Aardappelcoöperatie Agrico heeft donderdag tijdens de Weuthen Kartoffeltag haar nieuwe veelbelovende ras Ranomi gelanceerd op de Duitse markt. Passend bij haar nieuwe Say growth campagne ziet Agrico groeikansen in Duitsland voor dit pas geïntroduceerde consumptieras.
http://www.destentor.nl/regio/noordoostpolder/agrico-ziet-kansen-voor-ranomi-in-duitsland-1.6296070
2016-08-26T09:28:00+0000
http://www.destentor.nl/polopoly_fs/1.6296071.1472203845!image/image-6296071.JPG
Emmeloord,Economie,Duitsland,Agrico,Ranomi,top,hermes
Noordoostpolder
Home / Regio / Noordoostpolder / Agrico ziet kansen voor Ranomi in Duitsland

Agrico ziet kansen voor Ranomi in Duitsland

Foto's
3
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
    • Afbeelding
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Agrico promoot de Ranomi in Duitsland.
      Fotograaf
    EMMELOORD - Aardappelcoöperatie Agrico heeft donderdag tijdens de Weuthen Kartoffeltag haar nieuwe veelbelovende ras Ranomi gelanceerd op de Duitse markt. Passend bij haar nieuwe Say growth campagne ziet Agrico groeikansen in Duitsland voor dit pas geïntroduceerde consumptieras.

    Ondanks het zeer warme weer werd de jaarlijkse aardappelbeurs in Schwalmtal goed bezocht. Als een van de vaste leveranciers van Weuthen nam Agrico zelf ook deel. Samen met Weuthen heeft Agrico tijdens de beurs haar nieuwe veelbelovende ras Ranomi gepromoot onder handelaren en telers.

    Ranomi is een pas geïntroduceerd vrij vastkokend consumptieras met goede resistenties, een mooie schilkleur en hoge opbrengsten. Weuthen ziet samen met Agrico veel kansen voor Ranomi in de Duitse markt. Tijdens de beurs toonde Weuthen haar geheel met Ranomi bekleedde nieuwe trailer aan het publiek.