article
1.6588201
ZWOLLE - Ongeloof en woede vechten om voorrang bij Vincent Wever uit Zwolle, om de manier waarop een medewerker van bezorgdienst DHL zijn nieuwe telefoon bezorgde. Omdat er niemand thuis was, liet deze het 400 euro kostende apparaat achter in de blauwe papiercontainer voor hun huis.
DHL-bezorger dropt dure telefoon in de vuilnisbak in Zwolle
ZWOLLE - Ongeloof en woede vechten om voorrang bij Vincent Wever uit Zwolle, om de manier waarop een medewerker van bezorgdienst DHL zijn nieuwe telefoon bezorgde. Omdat er niemand thuis was, liet deze het 400 euro kostende apparaat achter in de blauwe papiercontainer voor hun huis.
http://www.destentor.nl/regio/zwolle/dhl-bezorger-dropt-dure-telefoon-in-de-vuilnisbak-in-zwolle-1.6588201
2016-10-29T14:58:00+0000
http://www.destentor.nl/polopoly_fs/1.6588202.1477753253!image/image-6588202.JPG
Zwolle,Sociaal en maatschappij,DHL,top,hermes
Zwolle
Home / Regio / Zwolle / DHL-bezorger dropt dure telefoon in de vuilnisbak in Zwolle

DHL-bezorger dropt dure telefoon in de vuilnisbak in Zwolle

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Dit briefje kreeg Vincent Wever in zijn bus.
    ZWOLLE - Ongeloof en woede vechten om voorrang bij Vincent Wever uit Zwolle, om de manier waarop een medewerker van bezorgdienst DHL zijn nieuwe telefoon bezorgde. Omdat er niemand thuis was, liet deze het 400 euro kostende apparaat achter in de blauwe papiercontainer voor hun huis.

    "Mijn vrouw wist niet wat ze zag toen ze vrijdagmiddag het briefje vond", aldus de 35-jarige Holtenbroeker (Lontzinghof). 'Pakket in blauwe kliko' stond daar op te lezen. Tot haar geluk lag het pakketje er nog, maar Wever schrok wel van de manier van werken. "Stel wij waren een paar dagen weggeweest en onze vriendelijk buurman had de kliko aan de weg gezet. Dan waren we 'm dus mooi kwijt geweest. De container staat ook nog eens pal voor ons huis, dus in theorie kon iedereen er mee vandoor gaan."

    Handtekening
    Het meest kwalijke vindt hij nog wel dat er voor het pakje getekend moest worden. "Het is gissen wie dat heeft gedaan, maar mijn vrouw en ik waren het in elk geval niet." Wever heeft inmiddels zijn beklag gedaan van deze in zijn ogen frauduleuze handeling bij DHL en volgens hem was de telefoniste 'flabbergasted' over het gebeuren. "Er zou volgens haar werk van gemaakt worden, maar wat dat precies inhoudt is me niet duidelijk."

    Volgens de Zwollenaar staat het incident niet op zichzelf. "Ik heb het gedeeld op social media en daar krijg ik reacties van mensen die hetzelfde is overkomen."

    Bij DHL is tot nu toe niemand bereikbaar voor commentaar.