De familie De Waal uit Westendorp, met als tweede van links moeder Kristel. ,,Het is schandalig dat er nog maar 4000 van de 47.000 gedupeerde ouders zijn geholpen.”
Volledig scherm
PREMIUM
De familie De Waal uit Westendorp, met als tweede van links moeder Kristel. ,,Het is schandalig dat er nog maar 4000 van de 47.000 gedupeerde ouders zijn geholpen.” © Jan van den Brink

Toeslagenaffaire kabbelt maar voort: ‘Alleen ouders een brief sturen is niet genoeg’

WESTENDORP - De hersteloperatie van de kinderopvangtoeslagaffaire loopt helemaal mis, vindt de Nationale ombudsman. Kristel de Waal uit Westendorp, een gedupeerde ouder, ervaart dit aan den lijve. ,,Ik begin het een beetje zat te worden.”

0 reacties

  1. Geld terugvragen in toeslagenaffaire duurt lang en hakt erin bij ouders, ziet Kristel: ‘Litteken wordt weer opengehaald’
    Play
    PREMIUM

    Geld terugvra­gen in toeslagen­af­fai­re duurt lang en hakt erin bij ouders, ziet Kristel: ‘Litteken wordt weer openge­haald’

    De erkenning dát ze zijn benadeeld en een beloofde compensatie, die zijn er. Maar wie denkt dat gedupeerde ouders in de toeslagenaffaire moeiteloos en snel hun geld terugkrijgen, heeft het mis. ,,Het is een lang en lastig traject dat sommige ouders niet alleen redden", zegt Kristel de Waal, die andere gedupeerden zoveel mogelijk helpt in de strijd voor compensatie.

Achterhoek