Bij slagerij Zagora in Amsterdam heeft een klant te veel gepind. De eigenaar is naar diegene op zoek, zodat het geld teruggegeven kan worden.
Volledig scherm
Bij slagerij Zagora in Amsterdam heeft een klant te veel gepind. De eigenaar is naar diegene op zoek, zodat het geld teruggegeven kan worden. © Hassan Najib

Slager Hassan zoekt de klant die hij 1000 (!) euro te veel liet betalen: ‘We hadden het allebei niet door’

‘Verkeerde pintransactie, 1005,50’ leest een bordje in slagerij Zagora in Amsterdam. Hassan Najib heeft een klant op 7 september per ongeluk te veel laten pinnen en hoopt het geld weer terug te kunnen geven.

2 reacties

  • jan cornelissen

    1 maand geleden
    Als er gepind is dan is het banknr van de klant dus ook bekend bij de slager .......je kunt dat simpel zien op het rekening/betaaloverzicht. Dus simpel terugstorten lijkt mij....?
  • Marcel Bekhof

    1 maand geleden
    De bank wilde niet meewerken????? waarom dat dan niet???