Volledig scherm
De Woudweg. © Google Streetview

Brand in chalet in Voorthuizen, ouders en baby met de schrik vrij

De brandweer is rond het middaguur uitgerukt voor een brand in een chalet aan de Woudweg in Voorthuizen.

Het gezin, een man en vrouw met een baby, dat op het moment van de brand in de woning aanwezig was, kon op tijd uit de woning komen en kwam ongedeerd met de schrik vrij. 

Vermoedelijk is de brand ontstaan door een brand in een stroomdoos in het plafond. Vervolgens zou de plafondlamp door de brand zijn gesmolten en op het dekbed zijn beland. De brandweer wist de brand te blussen, maar voorlopig is het chalet onbewoonbaar.