In samenwerking met CNV Internationaal laat werkgroep Fairtrade Apeldoorn in de tweede helft van de Fairtrade week een glazen experiencebox plaatsen pal tegenover de Mc Donalds - bij de ingang van het winkelcentrum. In die glazen box wordt 'De nieuwe kledinglijn van de CNV International' onthuld. Op de foto Anneke Westerlaken (voorzitter) en Theo van Driel (Fairtrade Apeldoorn)
Volledig scherm
In samenwerking met CNV Internationaal laat werkgroep Fairtrade Apeldoorn in de tweede helft van de Fairtrade week een glazen experiencebox plaatsen pal tegenover de Mc Donalds - bij de ingang van het winkelcentrum. In die glazen box wordt 'De nieuwe kledinglijn van de CNV International' onthuld. Op de foto Anneke Westerlaken (voorzitter) en Theo van Driel (Fairtrade Apeldoorn) © Kevin Hagens

Campagne voor eerlijk kledinghandel in Apeldoornse binnenstad

Alles heeft een prijs. Met die slogan vraagt Apeldoorn aandacht voor fairtrade kleding.

  1. Dit is waarom een sollicitatie-video de toekomst is volgens Aventus: ‘Houding belangrijker dan brief’
    PREMIUM

    Dit is waarom een sollicita­tie-vi­deo de toekomst is volgens Aventus: ‘Houding belangrij­ker dan brief’

    TerwijStudenten leren nog steeds sollicitatiebrieven te schrijven, terwijl de markt meer en meer om video’s vraagt, ziet teamleider William Bakker. Tijd om die achterstand op het bedrijfsleven eens in te gaan halen. De Veiligheidsacademie van het ROC Aventus start daarom in het nieuwe schooljaar met video-sollicitatietrainingen. ,,Wie een beveiliger zoekt, vindt houding en uiterlijk belangrijker dan een perfecte brief.’’

In samenwerking met indebuurt Apeldoorn

Apeldoorn