Wie met de bus reist doet er goed aan een reisplanner te gebruiken. Maar de informatie in de app is niet altijd up-to-date.
Volledig scherm
PREMIUM
Wie met de bus reist doet er goed aan een reisplanner te gebruiken. Maar de informatie in de app is niet altijd up-to-date. © Maarten Sprangh

Hendrina uit Apeldoorn is het zat, wéér wachten op een bus die niet komt: ‘Houd ons tenminste op de hoogte’

Omdat er tussen Apeldoorn en Arnhem vanwege een tekort aan chauffeurs minder bussen rijden, kiest Hendrina de Graaf voor lijn 108 om naar en van Christelijke Hogeschool Ede (CHE) te gaan. Op de terugweg staat de Apeldoornse echter geregeld te wachten op bussen die niet komen. ,,Ik snap niet dat het Keolis niet lukt de reisplanner actueel te houden, want dan weet je tenminste waar je aan toe bent.’’ Keolis erkent het euvel, maar heeft ook goed nieuws.

9 reacties

  • Arthur van der Linden

    2 maanden geleden
    Moeten ze maar goede bussen kopen. Dan zitten er niet zoveel mensen ziek thuis.
  • Guus Leussink

    2 maanden geleden
    Keolis is binnenkort passe hoezeeee !
  • gert wildvank

    2 maanden geleden
    Ovinfo app installeren. Dan zie je zelfs waar de bus rijdt
  • Julius Bruins

    2 maanden geleden
    Het goede nieuws van Keolis is zeker dat EBS het vervoer in december gaat overnemen😅😅😅
  • Germa Broere

    2 maanden geleden
    Volgens mij geeft de app OVinfo sowieso betere informatie dan de Keolis app.