Gerard Kooistra, eigenaar van camping De Haverkamp, zocht de samenwerking met collega campingeigenaren voor kanotochten. Uiteindelijk werd het een collectief die de gemeente Voorst wist te bewegen om het gebied beter online te marketen en online te verkopen.
Volledig scherm
PREMIUM
Gerard Kooistra, eigenaar van camping De Haverkamp, zocht de samenwerking met collega campingeigenaren voor kanotochten. Uiteindelijk werd het een collectief die de gemeente Voorst wist te bewegen om het gebied beter online te marketen en online te verkopen. © Jeroen Jazet

Het loopt storm bij ‘vergeten’ toeristische trekpleister Voorst dankzij slimme online marketing

Toeristen weten Voorst en omgeving steeds beter te vinden om zowel korte als lange vakanties te vieren. En dat is niet een ontwikkeling die uit zichzelf is ontstaan. Zes campingeigenaren uit het gebied hebben sinds enkele jaren de handen ineengeslagen om het gebied beter op de kaart te zetten. Dat begint te lukken. ,,De echte winst haal je met online marketing.’’ 

0 reacties