Bij de verdubbeling van de Ecofactorij moet Apeldoorn geen logistieke bedrijven binnenhalen, vindt VNO-NCW.
Volledig scherm
PREMIUM
Bij de verdubbeling van de Ecofactorij moet Apeldoorn geen logistieke bedrijven binnenhalen, vindt VNO-NCW. © Maarten Sprangh

‘Koerswijziging’ bij verdubbeling Ecofactorij in Apeldoorn

Het nieuwe grote bedrijventerrein dat pal naast de Apeldoornse woonwijk De Maten komt, moet niet worden uitgegeven aan logistieke bedrijven, maar een bolwerk worden van hoogwaardige bedrijvigheid. Dat stelt VNO-NCW. Logistieke bedrijven moeten maar worden doorverwezen naar Deventer, vindt de werkgeversorganisatie.

  1. Extra rijstroken van A1 bij Deventer zijn open (maar werk en overlast nog lang niet voorbij)
    PREMIUM
    Video | Poll

    Extra rijstroken van A1 bij Deventer zijn open (maar werk en overlast nog lang niet voorbij)

    Met een druk op de knop opende minister Cora van Nieuwenhuizen vanmiddag de nieuwe rijstroken op de A1 bij Deventer. Het extra asfalt moet een einde maken aan files en opstoppingen op de drukke corridor tussen de Randstad en Duitsland. Maar voorbij is de overlast zeker nog niet. Wat is er al wel af en wat krijgen we tot 2025 nog voor de kiezen? Best veel. De Stentor maakte een overzicht.

In samenwerking met indebuurt Apeldoorn

Apeldoorn