Man uit Eerbeek gewond door ontploffend pur in zijn woning

videoEen inwoner van Eerbeek is maandagavond gewond geraakt bij een explosie in zijn woning. Die zou zijn ontstaan toen hij bezig was met pur. 

De man was aan het werk in de woning, toen naar verluidt de pur - een chemisch goedje dat onder meer wordt gebruikt om holle ruimtes te vullen - door nog onbekende oorzaak tot ontploffing kwam. 

De explosie was zo heftig dat de plafonds naar beneden kwamen. Buren grepen kordaat in en zetten de man onder de douche omdat hij brandwonden zou hebben opgelopen. Andere in de woning - onder wie naar verluidt kinderen - kwamen met de schrik vrij. 

Volledig scherm
De brand in Eerbeek trok veel bekijks © Persbureau Heitink

In samenwerking met indebuurt Apeldoorn

Apeldoorn