Leerlingen uit groep 5 en 6 van de Koningin Julianaschool onderzoeken in I-Space hoe een robot kunnen maken. Locatieleider Daphne Tuijtel (rechts) helpt de kinderen op weg.
Volledig scherm
PREMIUM
Leerlingen uit groep 5 en 6 van de Koningin Julianaschool onderzoeken in I-Space hoe een robot kunnen maken. Locatieleider Daphne Tuijtel (rechts) helpt de kinderen op weg. © Maarten Sprangh

Toekomst bestaat al op Koningin Julianaschool

De leerlingen mogen niet zelf weten wanneer ze naar het ICT-lab gaan. Dat is een bewuste keuze zegt Daphne Tuijtel, locatieleider van de Koningin Juliana. ,,We laten ze eerst kennismaken met alle materialen en daarna integreren we het steeds meer in de lessen. Ze zijn allemaal zo enthousiast dat dan de andere lessen naar de achtergrond verdwijnen. Doelen in ons onderwijs blijven ons uitgangspunt.’’ 

In samenwerking met indebuurt Apeldoorn

Apeldoorn