Volledig scherm
PREMIUM
De bewuste app. © Apeldoorn Marketing

Uit-in-Apeldoorn-app zinloos na faillissement van maker, Apeldoorn Marketing ziet ondanks ‘app-ellende’ kansen

Waar de eind vorig jaar gelanceerde Uit in Apeldoorn-app aanvankelijk een schot in de roos leek, zit Apeldoorn Marketing er nu behoorlijk mee in haar maag. Volgens de citymarketingorganisatie is de app door het faillissement van de ontwikkelaar onbruikbaar geworden. Maar zoals het goede marketeers betaamt, denken ze bij het bureau vooral in kansen. De website Uitinapeldoorn.nl spitst zich sinds kort nog meer toe op mobiel gebruik.

De Uit in Apeldoorn-app werd medio november met veel enthousiasme door Apeldoorn Marketing aan het publiek gepresenteerd. De liefde bleek wederzijds. Binnen no-time werd de app 1200 keer gedownload. Maar de vreugde bleek van korte duur. ,,Het is al snel een pijnlijk verhaal geworden’’, vertelt directeur Ilse Harmelink.

In samenwerking met indebuurt Apeldoorn

Apeldoorn