Het Dolfinarium in Harderwijk.
Volledig scherm
Het Dolfinarium in Harderwijk. © Freddy Schinkel

Dolfinarium moet misleidende slogan aanpassen

Het Dolfinarium in Harderwijk moet stoppen met haar slogan ‘Ontdek, Beleef en Bescherm'. Dat heeft de Reclame Code Commissie (RCC) bepaald na een klacht House of Animals, een organisatie die zich inzet voor dierenwelzijn.

3 reacties

  • A Nijland

    1 maand geleden
    Ik vind, dit is dus mijn mening! dat Karin Soeters en haar clubje van House of Animals absoluut niet aan dierenbescherming doen!!. Dieren in gevangenschap kunnen een fantastisch leven hebben. Deze dieren krijgen liefde, aandacht, voldoende voedsel en eigenlijk alles wat goed voor ze is. Dat gaat van de dierentuin, dolfinarium tot aan het circus, daarnaast zijn het opvoedkundig gezien ook leerzame instituten.
  • Bernhard Muts

    1 maand geleden
    Wat een azijnzeikers heb je toch. Ga je druk maken over de allesverslindende industrie die nog steeds de wereld overspoelt met plastic, waardoor alle zeedieren bedreigt worden!
  • Dikkie Knecht

    1 maand geleden
    Wat een onzin …het dolfinarium en vele andere zeewater parken hebben al jaren vele onderzoeken gedaan en daardoor kan men in de natuur nu goed reageren op problemen daar. Dus ze helpen wel met beschermen.
  1. Toen Julia (11) hoorde dat ze corona had, kon ze eindelijk weer haar vader (in isolatie) knuffelen
    PREMIUM

    Toen Julia (11) hoorde dat ze corona had, kon ze eindelijk weer haar vader (in isolatie) knuffelen

    Langer dan 15 minuten in contact geweest met iemand met corona: in quarantaine. Naast een klasgenoot gezeten die positief is getest: in quarantaine. En huisgenoot met Covid-19? Hele gezin... hup, in quarantaine. Harde GGD-cijfers ontbreken maar met gemiddeld 22.417 nieuwe besmettingen per dag, moeten naar schatting honderdduizenden mensen binnen zitten. De mini-lockdowns geven stress. ,,Improviseren en het beste ervan maken.”