Laadpalen in de Brinkgarage in de Deventer binnenstad.
Volledig scherm
PREMIUM
Laadpalen in de Brinkgarage in de Deventer binnenstad. © FOTO HISSINK / archief

Duizenden extra laadpalen in Deventer: ‘Gaat dat ten koste van schaarse parkeerplekken?’

Duizenden nieuwe laadpalen en genoeg parkeerplaatsen in de stad. Gaat dat samen? Sommige Deventer partijen vrezen parkeerproblemen als het aantal stekkers de komende jaren in rap tempo toeneemt. ,,Deze laadvisie zet de verhoudingen op scherp.’’

7 reacties

  • D Dijkhof

    2 dagen geleden
    @stefan ramon, U doet net of een elektrische auto een recht is. Er zijn wel goedkopere auto’s alleen niet elektrisch. Het probleem is nu dat mensen een auto met een kleine range aanschaffen en niet naar een snellaadstation willen. En het klopt dat niet iedereen 70 k heeft liggen voor een elektrische auto. Maar datzelfde geldt voor alle elektrische auto’s. Die zijn alleen voor de rijke Nederlanders. Want niet iedereen heeft 20k of meer te besteden voor een auto.
  • Frederique Hijink

    3 dagen geleden
    Ach, je moet maar zo denken: als we allemaal op benzine of gas blijven rijden hebben we over 100 jaar helemaal geen parkeerplaatsen meer nodig.
  • F. Post

    3 dagen geleden
    Stefan , je hebt helmaal gelijk met die kortzichtige mijnheer.
  • Stefan Ramon

    3 dagen geleden
    D dijkhof, wat een nare reactie. Niet iedereen heeft 60 of 70k liggen voor een auto met “ fatsoenlijke range”. Bah
  • D Dijkhof

    3 dagen geleden
    De mensen die een elektrische auto met een kleine range hebben aangeschaft moeten anderen niet lastig vallen met hun beperkte range en laadproblemen. De elektrische auto’s met een fatsoenlijke range hebben geen probleem. Die kunnen gewoon om de 400 of meer km langs een snellaadstation. Kortom het ja helemaal niet nodig om zoveel laadpalen te hebben.

Deventer