Marco Harps voor zijn studentenwoning in de Bruynssteeg in Deventer. ,,Vaak lossen ze het zelf op, maar eigenlijk is het natuurlijk wel aan de verhuurder om woonproblemen op te lossen.”
Volledig scherm
PREMIUM
Marco Harps voor zijn studentenwoning in de Bruynssteeg in Deventer. ,,Vaak lossen ze het zelf op, maar eigenlijk is het natuurlijk wel aan de verhuurder om woonproblemen op te lossen.” © Liselotte Kolthof

Studenten in Deventer zijn klaar met slechte service verhuurder: 'Bij mij is de grens bereikt’

Muren die afbrokkelen, een intercom die het twee maanden niet doet en niet gerepareerd wordt, en een energierekening waarop 40 euro aan extra administratiekosten wordt gerekend. Jongeren die in Deventer bij studentenhuisvester DUWO een kamer huren, klagen over de in hun ogen slechte service van de verhuurder. ,,De meeste studenten laten het waaien, maar bij mij is de grens bereikt.”

4 reacties

  • henk hartog

    1 week geleden
    Draait alleen maar om de Centen, meer niet.. Huisjesmelkers hebben geen zin in geklaag, centen zijn belangrijker
  • Mieke

    1 week geleden
    Nou, niet de studenten staan achteraan in de rij. Juist de jongeren die in de gemeente zelf wonen die krijgen geen kans.
  • Jade Tuitert

    1 week geleden
    Ik huur ook bij DUWO en hier zit het hele pand al een jaar met afgekeurde gaskachels en oude geisers. Hebben tijdelijk electrische kachels gekregen omdat men al 2jaar lang zogenaamd cv's wil aanleggen.... Ons intercom systheem werd pas gemaakt toen er zwervers op de gang kwamen slapen 😂 dat duurde een jaar..
  • gerrit van den Brink

    1 week geleden
    Studenten staan helemaal achteraan in de rij als het gaat om huisvesting. Overal zijn de kamers inmiddels stervensduur en de overheid en gemeentes maken het alleen maar steeds moeilijker om kamers te verhuren. De overheden gaan dan deze markt zelf bedienen middels dit soort logge instanties

In samenwerking met indebuurt Deventer

Deventer