EPA
Volledig scherm
© EPA

Lowlands na woede over hoge servicekosten doorverkooptickets: 'Dit is de minst slechte optie’

Festivalgangers die geen tickets voor Lowlands wisten te bemachtigen zijn woedend, want kaarten worden nú al voor flinke prijzen doorverkocht en Ticketmaster rekent daar bovenop zo’n veertig euro aan servicekosten. Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg spreekt van ‘het minst slechte’ systeem.

12 reacties

  • Frans Appel

    2 maanden geleden
    @Potters de servicekosten worden goed besteed. Denk aan een nieuwe auto, nieuwe keuken. Dure vakantie......
  • Frans Appel

    2 maanden geleden
    Er is maar 1 oplossing: volgend jaar Ticketmaster met ALLE kaarten laten zitten. Dat gebeurt niet dus eigenlijk is het je eigen schuld dat ze je een poot uittrekken.
  • Miny Nales

    2 maanden geleden
    Ach als je kaarten hebt doe je ze niet terug. Dan verkoop je het met flinke winst door. Jij blij en de nieuwe koper ook.Geld moet rollen. En blijkbaar is er genoeg ( ondanks al het klagen dat alles zo duur is).
  • T. Cleton

    2 maanden geleden
    @potters en boer: dat zou de beste oplossing zijn echter zitten organisatoren daar helemaal niet op te wachten. Het betekent extra werk en de kans dat mensen, bij wat voor reden dan ook, massaal hun kaarten terug kunnen verkopen aan de organisatie is een doemsenario voor de organisatie. Ze denken simpelweg verkocht=verkocht en het geld is binnen.
  • J E Boer

    2 maanden geleden
    Oplossing van Potters is de juiste oplossing.