Marcin liep heftige brandwonden op tijdens zijn werk.
Volledig scherm
PREMIUM
Marcin liep heftige brandwonden op tijdens zijn werk. © FNV

Marcin (44) viel in kokend vet tijdens werk in Dronten, maar 112 werd niet gebeld: ‘Ik voelde meteen dat het heel erg was’

Enorm veel pijn, ontstekingen en ternauwernood ontsnapt aan een dubbele beenamputatie. Marcin Wosztyl ging afgelopen dagen door een hel na een ernstig ongeluk op zijn werk bij Beneluxvet in Dronten. Maar 112 werd niet gebeld. En een zorgpas? Die had Marcin, net als veel andere arbeidsmigranten, niet. Wat ging hier allemaal mis?

  1. Pauw over interview Máxima: "Alles is ook enigszins intimiderend'
    Play

    Pauw over interview Máxima: "Alles is ook enigszins intimide­rend'

  2. Partijen moeten nu al kleur bekennen over coalitie
    Play

    Partijen moeten nu al kleur bekennen over coalitie

Flevoland