Volledig scherm
Marco Aarnink © Print.com

Marco verkocht Drukwerkdeal.nl en kocht toen weer voor miljoenen Print.com

VideoDrukwerkdeal-oprichter Marco Aarnink vertelt de plannen van zijn nieuwste bedrijf, Print.com. De topondernemer zit in de auto bij De Ondernemer en vertelt over de onzekerheid die hem tot een zeer gewaardeerd ondernemer maakt, zijn liefde voor printwerk en de keuze waarom hij samen met 100 klanten het businessmodel van Print.com heeft gemaakt.

Marco Aarnink verdiende zijn sporen met zijn eerste bedrijf, Drukwerkdeal.nl. Na de verkoop daarvan deed hij een poging verder te gaan als investeerder, maar kwam daar snel van terug. Nu is Aarnink weer terug op het oude nest: de print-wereld. Voor een miljoenenbedrag kocht hij de domeinnaam print.com, zocht een team om zich heen en begon te bouwen. Doel: de internationale markt veroveren. Hoe hij dat voor elkaar krijgt zie je in deze video:

Lees de beste artikelen op het gebied van werk en carrière via onze wekelijkse nieuwsbrief!