Marjan van Loon, president-directeur van Shell Nederland.
Volledig scherm
PREMIUM
Marjan van Loon, president-directeur van Shell Nederland. © Hollandse Hoogte / Bart van Overbeeke Fotografie

President-directeur Shell: ‘Ik drink heel wat digitale kopjes koffie met mensen’

Na CoronaDe uitbraak van het coronavirus heeft de wereldwijde economie met een nooit eerder vertoonde snelheid in een recessie gestort. Hoe gaan de toonaangevende bedrijven in ons land met deze crisis om?

Vandaag: Shell.

  1. Bol.com neemt moeilijk besluit en stopt met verkoop ‘haatboeken’

    Bol.com neemt moeilijk besluit en stopt met verkoop ‘haatboeken’

    De kogel is door de kerk: Bol.com heeft besloten om geen platform meer te bieden aan boeken die haatdragende boodschappen bevatten, zoals antisemitisme en homohaat. Dat laat een woordvoerder van de grootste online winkel van Nederland weten. Het Openbaar Ministerie is nog altijd bezig met een onderzoek naar Bol.com, nadat deze nieuwssite ontdekte dat er meerdere werken te koop werden aangeboden over een beruchte nazileider uit de Tweede Wereldoorlog.