Irene van den Berg.
Volledig scherm
PREMIUM
Irene van den Berg. © Joost Hoving

We weten steeds nieuwe etiketten op armoede te plakken

ColumnIrene van den Berg is journalist en columnist, gespecialiseerd in financiële psychologie. Zij probeert ons economische gedrag te verklaren.

1 reactie

  • Robbert Scholten

    2 maanden geleden
    Het plakken van etiketten op wat armoede is,is echt iets voor politici,en feestjes waar iedereen het beter weet,leef eens van vijftig euro in de week en dan niet een wek maar een jaar
  1. Robert uit Apeldoorn gooit hartje pandemie het roer om en begint... een reisbureau
    PREMIUM

    Robert uit Apeldoorn gooit hartje pandemie het roer om en begint... een reisbureau

    Corona? Ja, de reisbranche had het heel zwaar. En er gaan - de steunmaatregelen stopten vanaf oktober - misschien nog wel wat bedrijven onderuit. Maar er kwamen tijdens de pandemie toch ook 458 nieuwe reisbureaus bij, zo blijkt uit cijfers van de Kamer van Koophandel. Zoals die van IJsland-specialist Robert van Dijk (39) uit Apeldoorn. Hij verloor een paar jaar geleden zijn vriendin. ,,Zij inspireerde mij om mijn passie te volgen.”