Frans Muller, topman van Ahold Delhaize.
Volledig scherm
PREMIUM
Frans Muller, topman van Ahold Delhaize. © ANP / ANP XTRA

Ahold-topman stapt naar Europese Unie om werk te maken van prijsverschillen tussen landen

De dagelijkse boodschappen zijn veel minder duur geworden dan iedereen denkt. Dat zegt topman Frans Muller van Ahold Delhaize, het concern achter Albert Heijn, Etos en Bol.com. ,,Consumenten zijn slim, weten de prijzen en letten op aanbiedingen.”

2 reacties

  • Ron de Vries

    4 maanden geleden
    Ahold wil overal de hoofdprijs kunnen vragen.
  • Mark Nijenhuis

    4 maanden geleden
    Want dat bijvoorbeeld de Goudse kaas, die in het land zelf wordt verpakt, in Duitsland en België goedkoper is dan hier in Nederland kan natuurlijk niet langer. Of niet Ahold? En hoe zou dat toch komen? Zijn de leveranciers de boeman of ligt het heel misschien toch wel aan het gebrek aan concurrentie in Nederland, met enkel Ahold en Jumbo als supermarktreuzen?