Hengelo heeft bij de afhandeling van klachten van Eddy van Essen enkele steken laten vallen, constateert de Overijsselse Ombudsman.
Volledig scherm
PREMIUM
Hengelo heeft bij de afhandeling van klachten van Eddy van Essen enkele steken laten vallen, constateert de Overijsselse Ombudsman. © Emiel Muijderman

Ombudsman tikt Hengelo over de vingers om afhandeling klachten van ‘afvalman’ Van Essen

HENGELO - Hengelo doet er goed aan om de automatische beantwoording van klachten aan te passen. Nu worden afhandelingstermijnen genoemd die niet kloppen. En klagers bij naam noemen in een raadsvergadering, kan ook niet.

  1. Tubantia zet op 15 april de deuren open: ‘Jullie doen er voor ons toe’
    PREMIUM
    op de redactie

    Tubantia zet op 15 april de deuren open: ‘Jullie doen er voor ons toe’

    Op onze redactie is het vaak een levendige boel. De online redacteuren zijn druk om bezoekers van app en website het laatste nieuws als eerste te brengen. Verslaggevers lopen al bellend over de redactievloer, degene aan de andere kant van de lijn stevig ondervragend. En de collega’s van vormgeving buigen zich over de nog lege krantenpagina’s van de volgende dag en de vraag hoe de verhalen daar weer een mooie plek kunnen krijgen.