Aangeboden door Specsavers
Advertentie
'Aangeboden door...' is content gemaakt in opdracht van en betaald door een adverteerder, geproduceerd door de commerciële afdeling van DPG Media. De journalisten van de Stentor zijn hier niet bij betrokken.
Christine Daoud
Volledig scherm
Christine Daoud © Specsavers

Regelmatig oogonderzoek nieuwe standaard vanaf veertigste levensjaar?

SpecsaversVeel mensen gaan twee keer per jaar naar hun tandarts, we worden vanaf ons dertigste opgeroepen voor diverse bevolkingsonderzoeken, maar één van de belangrijkste zintuigen wordt vaak vergeten: de ogen. Mensen kennen hun optometrist vaak niet en één op de vijf Nederlanders (21%) heeft zelfs nog nooit van het beroep optometrist gehoord. Laat staan dat men weet wat een optometrist precies doet. Tijd om hier verandering in te brengen. Het risico op een oogaandoening neemt namelijk toe als je veertig jaar en ouder bent. Daarom nodigt Specsavers alle veertigjarigen uit om een ​​afspraak te maken met een optometrist bij hen in de buurt voor een ooggezondheidsonderzoek.