Patrick verbouwt piepkleine groenten voor de horeca en particulieren: ‘Een sixpackje microgroenten’



Koken & etenJapanse radijsjes, rucola of erwten, maar dan als piepkleine groenten. Het is een duurzame vorm van landbouw en nog lekker ook, bewijst Patrick Asmawidjaja uit Dordrecht. Steeds meer horeca in zijn stad maken gebruik van zijn concept. En dat gebeurt helemaal circulair. ,,Niets gaat verloren.’’

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    1

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.