Volledig scherm
Bijzondere leus op gevel verpakkingsbedrijf Lelystad © Wierd Massink

Finaleplaats voor slechtste bedrijfsslogan uit Lelystad

'Voor iedere gleuf een doos' is doorgedrongen tot de finale van De slechtste slogan van 2017. Het Lelystadse bedrijf Moniss verpakkingsmaterialen gebruikte deze slagzin.

De concurrentie bestaat uit 'Alles om uw poes mee te verwennen. Ook als u een kater heeft' van 4 Cats kattenspeciaalzaak uit Amsterdam en 'Van kop tot kont, worst in de mond' van de worstenbroodjes van molen De Korenbloem uit Mill. 

In de afgelopen week zijn door 7.757 stemmers in totaal 12.193 stemmen uitgebracht op 10 genomineerde slogans. Hoeveel stemmen de finalisten tot nu toe kregen is onbekend. 

De winnaar wordt op 30 december bekendgemaakt in De Avond van de Taal po NPO 2. De slechte slogan krijgt als prijs de Blauwe Tegel.

  1. Stranden, hotels en vermaakscentra moeten van Lelystad een echte kustplaats maken
    PREMIUM

    Stranden, hotels en vermaaks­cen­tra moeten van Lelystad een echte kustplaats maken

    Doorgroeien van tachtig- naar honderdduizend inwoners en van drie naar vijf miljoen toeristen per jaar. Om die ambitie waar te kunnen maken heeft Lelystad een Kustvisie ontwikkeld, die de stad moet neerzetten als een aantrekkelijke kustplaats en ‘hoofdstad van de nieuwe natuur’. De nieuwe visie beschrijft hoe de kust tussen Oostvaardersplassen en Máximacentrale zich tot 2030 moet ontwikkelen.

Flevoland