De brandweer rukte woensdagmorgen uit voor een brand bij restaurant Sukade aan de Stoombootkade in Meppel.
Volledig scherm
De brandweer rukte woensdagmorgen uit voor een brand bij restaurant Sukade aan de Stoombootkade in Meppel. © Persbureau Meter

Meterkast in brand bij restaurant Sukade in Meppel; Brandweer voorkomt erger

Bij restaurant Sukade aan de Stoombootkade in Meppel heeft woensdagmorgen een brand gewoed. De brandweer was op tijd ter plaatse om het vuur te bedwingen.

De brand is ontstaan in de meterkast van Sukade. Het restaurant, dat aan de Stoombootkade is gevestigd in een monumentaal pakhuis uit 1860, stond al snel zwart van de rook. De brandweer rukte met een handvol wagens waardoor het de brand vrij snel onder controle had.   

Kop van Overijssel