Archieffoto van de servicebalie op station Nijmegen.
Volledig scherm
Archieffoto van de servicebalie op station Nijmegen. © Gerard Verschooten

Servicebalie op station Nijmegen sluit definitief: ‘Duidelijke achteruitgang’

NIJMEGEN - De kogel is door de kerk: in het najaar gaat de ticketservicebalie dicht op het Station  Nijmegen. Reizigers kunnen bij dit loket nu nog advies vragen of een kaartje kopen, maar dat zou al steeds minder gebeuren. Toch staat niet iedereen achter de sluiting.

0 reacties

  1. NS sluit ticketservicebalie op station Nijmegen en Ede-Wageningen: zeker 17 medewerkers verliezen hun baan
    PREMIUM

    NS sluit ticketser­vi­ce­ba­lie op station Nijmegen en Ede-Wageningen: zeker 17 medewer­kers verliezen hun baan

    NIJMEGEN - De NS wil de balie van van OV Tickets & Service op station Nijmegen en Ede-Wageningen sluiten. Reizigers kunnen hier bij het loket een kaartje kopen, maar dat gebeurt steeds minder. Dat is de reden voor NS om de serviceloketten te sluiten. Gemiddeld genomen is er voor de helft van de tijd aan de balie geen reiziger om te helpen, aldus NS. Bij de servicebalie in Nijmegen werken zeventien mensen.