Commercieel directeur Edwin Peterman heeft de verjaarsdagstaart afgeleverd bij Molecaten, de hoofdsponsor van PEC Zwolle. Het was een van de 110 taarten die vrijdag werden bezorgd bij sponsoren, vrijwilligers en mede-jarigen.
Volledig scherm
PREMIUM
Commercieel directeur Edwin Peterman heeft de verjaarsdagstaart afgeleverd bij Molecaten, de hoofdsponsor van PEC Zwolle. Het was een van de 110 taarten die vrijdag werden bezorgd bij sponsoren, vrijwilligers en mede-jarigen. © PEC Zwolle Media

Jarig PEC Zwolle pakt uit met feestje, taart, gras en jubileumshirt dat na de nostalgie vooral woede opriep

Bij een feest horen slingers en taart. Maar PEC Zwolle heeft zich vrijdag, op haar 110e verjaardag, op veel meer manieren gemanifesteerd. Van een bescheiden moment van bezinning in het stadion tot de uitgifte van een jubileumshirt, dat voor een geblokkeerde website en een stortvloed aan klachten zorgde.