Hollandse Hoogte /  ANP
Volledig scherm
PREMIUM
© Hollandse Hoogte / ANP

Waar staat D66 nu eigenlijk voor? Dit is hartstikke verwarrend

ColumnLale Gül (23) is auteur van de bestsellerroman Ik ga leven en studeert af op Multatuli aan de VU. Ze vervangt tijdelijk columniste Saskia Noort en schrijft over nieuws dat haar raakt. 

3 reacties

  • Jan Auwke Diepenhorst

    2 maanden geleden
    Lale Gül is misschien toch wat kort door de bocht. Feliciteren met het offerfeest is niet hetzelfde als het aanmoedigen van onverdoofd slachten en kleine meisjes vriendelijk toespreken betekent niet dat je blij bent met koranscholen waar vrouwonvriendelijke standpunten verkondigd worden.
  • J. Albers

    2 maanden geleden
    Lale Gül prikt met haar visie op deze partij het politiek correte verhaaltje van deze partij met een heel klein prikje door. Daarnaast wordt en passant ook, de door zichzelf uitgeroepen vernieuwer, en op inhoud kletsende tante de oren even gewassen. Verhelderend dat juist iemand uit het wereldje van ritueel slachten etc. etc. Kaag even verteld hoe de wereld in elkaar zit. Toch net even anders als wat Kaag zo graag wil uitstralen. Goed om als nuchtere Nederlander ook eens even naar haar te kijken
  • Elwis

    2 maanden geleden
    Misschien goed om je eerst in materie te verdiepen voordat je er wat over schrijft en publiceert. 1. De zoon van Abraham die ‘geofferd’ zou moeten worden was Isaak. Ismaël was allang met zijn moeder vertrokken. 2. De opdracht kwam niet in een droom, maar in een rechtstreeks gesprek tussen God en Abraham, waarbij Abraham er op kon vertrouwen dat Isaak zou blijven leven i.v.m. Gods belofte dat uit hem een groot volk zou groeien.
  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    2

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.