De cafeïnerijke kauwgom van Holtenaar Mark Tuitert wordt al door tal van Nederlandse topsporters gebruikt, onder wie de voetballers van Oranje. ,,We hebben nu rond de 40.000 klanten. Dat is niet gek voor een klein startup-bedrijfje.’’
Volledig scherm
PREMIUM
De cafeïnerijke kauwgom van Holtenaar Mark Tuitert wordt al door tal van Nederlandse topsporters gebruikt, onder wie de voetballers van Oranje. ,,We hebben nu rond de 40.000 klanten. Dat is niet gek voor een klein startup-bedrijfje.’’ © De Ondernemer / ANP

Kauwt Oranje zich naar EK-titel dankzij kauwgom uit Holten? ‘Blij dat ons product zo goed aanslaat’

Wordt Oranje Europees voetbalkampioen mede dankzij cafeïne-kauwgom uit Holten? Dat gaat Mark Tuitert wat te ver. De oud-topschaatser is wel blij dat zijn product First Energy Gum gretig aftrek vindt bij de voetballers van het Nederlands elftal en tal van andere topsporters. ,,Het is natuurlijk altijd welkom dat rolmodellen uit de sport onze kauwgom gebruiken.’’

0 reacties

  1. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.
  2. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    1

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Deventer