Riki Dieperink, Jan Niemeijer en Janny Nijland van Weseper Erfgoed ontvangen deze zondag belangstellenden bij de expositie over cafés in hun dorp.
Volledig scherm
PREMIUM
Riki Dieperink, Jan Niemeijer en Janny Nijland van Weseper Erfgoed ontvangen deze zondag belangstellenden bij de expositie over cafés in hun dorp. © Ronald Hissink

Wesepe duikt in de rijke cafégeschiedenis van het dorp: ‘Buitenlandse chauffeurs sliepen hier weleens’

Tientallen jaren geleden telde het kleine Wesepe vier cafés. In Het Wapen van Wesepe, zelf al ruim een eeuw een belangrijk café, kon iedereen dit weekend zich onderdompelen in de geschiedenis van de (voormalige) horecazaken in het dorp. 

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    1

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Salland