Door het coronavirus valt niet uit te sluiten dat uw krant later of niet wordt bezorgd. Ook zijn wij op dit moment minder goed bereikbaar dan normaal. Wij verzoeken u hier uw bezorgmelding door te geven. Het nieuws kunt u altijd online blijven volgen, kijk op digitaal lezen. Onze excuses voor het ongemak.

welkom regelen

Veelgestelde vragen

Het is mogelijk uw krant tijdelijk op een ander adres te ontvangen, binnen het verspreidingsgebied van uw krant. Hiervoor kunt u de vakantieservice gebruiken van uw krant.

Het coronavirus beïnvloedt ons leven, dus ook het maken van de krant. Wij treffen maatregelen die onze redacties in staat stellen gewoon door te gaan met het werk. Hetzelfde geldt voor de mensen in de drukkerij en onze bezorgers. Ook onze organisatie kan hinder ondervinden van de moeilijke omstandigheden. Wij doen ons uiterste best om de krant op tijd op uw deurmat te krijgen. Het valt niet uit te sluiten dat dit in sommige gevallen niet lukt. Indien u de krant niet tijdig heeft ontvangen is het altijd mogelijk het nieuws digitaal te lezen via de website van uw krant, nadat u bent ingelogd met uw mailadres en abonneenummer. Wij hopen op uw begrip hiervoor. 

Uw abonnementsnummer (klantnummer) kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U vindt onze incassodata onderaan bij de abonnementstarieven.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U kunt op de volgende manier controleren of u een Stentor-profiel heeft.

Ga naar destentor.nl en klik rechtsboven op het profiel icoon. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?' . Vul uw e-mailadres in en klik op 'Nieuw wachtwoord aanvragen'. 

Krijgt u de melding ‘Er is geen profiel gevonden voor dit e-mailadres’, dan heeft u geen profiel met het opgegeven e-mailadres. Wanneer u wel een profiel heeft, krijgt u een e-mail waarmee uw uw wachtwoord kunt wijzigen, zodat u weer toegang krijgt tot uw profiel.

Ga naar destentor.nl en klik rechtsboven op het profiel icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het profiel-icoon. Klik vervolgens op het tabblad 'Abonnementen' en vervolgens op 'Abonnement koppelen'. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Handig om te bekijken

Uitleg de Stentor Nieuwsapp

Uitleg digitale producten de Stentor