Contact opnemen
met Klantenservice

De Stentor, onderdeel van DPG Media, gaat over op een nieuw abonnementensysteem. U krijgt hierdoor een nieuw abonnementsnummer en uw betalingen worden door het DPG rekeningnummer geïncasseerd. Klik hier voor meer uitleg en de veelgestelde vragen.

Contact met de Bezorgservice

Geef online of telefonisch uw bezorgmelding door

Online:

Meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag doorgeven via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie. 

Telefonisch:

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 - 0561 560. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Bel met de Klantenservice

Telefoonnummer: 088-0561565 (na 12:00 uur het beste bereikbaar)

Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons

Wijzigingen in uw gegevens of uw rekeningnummer kunt u eenvoudig invoeren via Mijn abonnement. Uw abonnement herroepen, stopzetten of wijzigen is mogelijk via opzeggen.

Informatie over digitale producten kunt u ook vinden via deze website.

Staat uw vraag niet bij veelgestelde vragen en heeft u toch nog hulp nodig? Neem dan contact op met de Klantenservice:
Telefoonnummer: 088-0561565
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 8.30-21.00 uur* en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur

*In verband met de ochtenddrukte bij de Klantenservice raden wij u aan na 12:00 uur contact met ons op te nemen. U heeft dan de meeste kans om snel geholpen te worden.

Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. Uw e-mail wordt binnen circa 2-5 werkdagen beantwoord.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg jpeg png pdf doc docx.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
Bereikbaarheid Bereikbaar Bellen Telefoonnummer Telefoon Ontevreden