Veelgestelde vragen
die u verder helpen

> De Stentor, onderdeel van DPG Media, gaat over op een nieuw abonnementensysteem. U krijgt hierdoor een nieuw abonnementsnummer en uw betalingen worden door het DPG rekeningnummer geïncasseerd. Klik hier voor meer uitleg en de veelgestelde vragen.

 

> De acceptgiro verdwijnt per 1 maart. Betaalt u per acceptgiro? Stap over naar automatische incasso. Lees hier verder.

servicegerichtheidsonderzoek Vakantieservices Holliday Veelgestelde vraag

Abonnementen

U kunt de Stentor op verschillende manieren lezen, op papier en digitaal. Bekijk alle abonnementsvormen en bijbehorende tarieven

Of neem contact op met de Klantenservice voor advies via telefoonnummer 088-0561565. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.

Wij helpen u graag verder.

Op basis van uw postcode kunnen wij u precies vertellen welke editie van de Stentor wij bij u kunnen bezorgen. U kunt contact hierover opnemen met onze Klantenservice.

U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en een bevestiging van de startdatum van uw abonnement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Uw abonnementsnummer (klantnummer) kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.

Gaat u verhuizen? Geef dit minimaal twee weken van te voren door. Log hier in om uw verhuizing door te geven.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode via deze pagina aan ons door te geven. Uw abonnement wordt dan aan het einde van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet.

 

Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.

Er zijn enkele verschillen tussen de abonnementsvormen voor iOS (Apple) en Android apparaten:

iOS:
Op uw Apple-apparaat sluit u een Digitaal Basis abonnement af via de App Store. Dit abonnement biedt toegang tot alle artikelen in de Stentor nieuwsapp en op de website van de Stemtor. Het abonnement wordt elke maand automatisch verlengd en is elke maand opzegbaar.
Als u een abonnement afsluit via de App Store is het aanmaken van een account niet verplicht, maar wel sterk aan te raden. Wanneer u een account aanmaakt kunt u ook van uw abonnement profiteren op destentor.nl. Zonder account heeft u alleen toegang in de app op uw Apple-apparaat.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Apple via 0800 - 0201581. Zij helpen u graag verder.


Android:
Op uw Android-apparaat kunt u kiezen voor Digitaal Basis of Digitaal. Digitaal Basis geeft onbeperkt toegang tot alle artikelen in de Tubantia nieuwsapp en op de website van de Stentor. Het Digitaal abonnement geeft u daarnaast ook toegang tot de Digitale krant app. Zowel Digitaal Basis als Digitaal is elke maand opzegbaar.
Als u zich wilt abonneren vanaf uw Android-apparaat, dan is het noodzakelijk om een account aan te maken. Direct nadat u uw abonnement heeft afgesloten kunt u een account aanmaken. U heeft dit account nodig om in te loggen in de app en toegang te krijgen tot alle artikelen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw dierbare.

Dit is een verdrietige periode waarin u waarschijnlijk veel moet regelen. Wij helpen u graag met het stopzetten van het abonnement zodat u daar niet meer naar om hoeft te kijken. De stopzetting is direct en kosteloos en klantgegevens worden geblokkeerd voor verdere marketingdoeleinden. U meldt het overlijden het snelst via het formulier 'overlijden melden'. Lukt het niet om het overlijden digitaal te melden? Dan kunt u bellen met onze Nabestaandendesk op telefoonnummer 085 - 0004985.

Maak voor het doorgeven geen gebruik van de reguliere opzegmogelijkheden. Deze opzeggingen worden automatisch verwerkt en de klantgegevens worden dan niet direct geblokkeerd.  

De reden dat Topics stopt per 1 december 2022 is een daling van het aantal gebruikers op het Topics-platform en een stijging in het gebruik van de eigen digitale producten van kranten. Uitgever DPG Media BV onderzoekt continu hoe zij de consument kan voorzien van kwalitatieve nieuwscontent van verschillende krantentitels.

Wist u dat er alternatieve nieuwsbrieven zijn waarop u zich kunt inschrijven? U gaat dan naar destentor.nl. Via het menu gaat u naar 'Mijn Account' en kunt u inloggen met uw Topics / DPG Media account. Hier gaat u vervolgens naar het tabblad 'E-mail' en ziet u een overzicht van alle nieuwsbrieven die u kan gaan volgen.  

Wilt u uw abonnement aanpassen door deze wijziging dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Betaling

Het bedrijf achter de acceptgirokaart Currence, heeft besloten per 1 juni 2023 definitief te stoppen met de acceptgiro. De reden is dat het gebruik van de acceptgiro flink is afgenomen. Vanaf 1 maart is het niet meer mogelijk om per acceptgiro te betalen, omdat de banken al eerder geen acceptgiro's meer accepteren.

 

Stap over op automatische incasso

Wilt u gemak en €3,05 korting ontvangen per betaling? Kies dan voor een betaling via automatische incasso. Naast de korting profiteert u van nog meer voordelen:

  • Bespaar tijd: u hoeft geen handmatige betalingen meer te doen.
  • Voorkom zorgen: uw betaling is altijd op tijd.
  • Behoud controle: u kan het geïncasseerde bedrag eenvoudig terug op uw rekening boeken.

Pas hier uw betaalwijze aan.

 

Betaalt u toch liever via een overschrijving? Dan ontvangt u vanaf maart een betaalverzoek per e-mail. Hierin staan de gegevens die u nodig heeft om uw abonnementsgeld handmatig aan ons over te maken.

Hebt u nog vragen? Bekijk hier de contactmogelijkheden. Wij helpen u graag verder.

De automatische incasso vindt niet plaats op een vast moment. Een aantal dagen voordat uw betaalperiode afloopt, vindt er een nieuwe afschrijving van het verschuldigde abonnementsgeld plaats.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U kunt kiezen voor een betaling per factuur van uw abonnement met kwartaal, halfjaar of jaar betaling. Bij onze actieabonnementen bieden wij alleen maandbetalingen per automatische incasso aan. De eenvoudigste en voordeligste wijze van betalen is om de Stentor toestemming te geven uw abonnementsgeld automatisch te laten incasseren. Mocht u het niet eens zijn met een afschrijving, dan kunt u deze laten terugboeken door binnen acht weken contact op te nemen met uw bank.

Kiest u voor automatische incasso, dan ontvangt u korting op uw abonnementstarief.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Bezorging

De bezorging van de krant staat in bepaalde gebieden onder druk door een tekort aan krantenbezorgers. Hoewel er veel acties zijn om bezorgers te werven lopen we het tekort nog niet helemaal in. Bezorgers hebben iets meer tijd nodig omdat zij soms meerdere wijken lopen bij gebrek aan voldoende mensen. 

Door het bezorgvenster op zaterdag te verruimen naar 9.00 uur in de ochtend helpen we de bezorger hierbij. Overigens krijgen de meeste abonnees de krant een stuk vroeger.

De digitale krant blijft als vanouds vanaf 06.00 uur beschikbaar via krant.destentor.nl of via de app. Wilt u meer informatie over het lezen van de digitale krant? Dan verwijzen wij u graag naar onze website over digitaal lezen.

 

De Stentor wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 09.00 uur.

Door een tekort aan bezorgers is het mogelijk dat uw krant wat later in de ochtend bezorgd wordt.

Onze excuses voor het ongemak. Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

 

 

Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit. Alle meldingen over problemen met bezorging worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie. De bezorger van uw krant ziet deze klachten direct op zijn bezorglijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. 

 

Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons distributiebedrijf in behandeling genomen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

 

Nee, dit is niet mogelijk. In de Digitale krant zijn echter alle edities beschikbaar. Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen. U krijgt toegang door in te loggen met uw profiel.

Vakantieservice

U kunt uw vakantieonderbreking altijd annuleren. Geef uw annulering aan de klantenservice door. Wij zorgen ervoor dat uw wijziging binnen uiterlijk vijf werkdagen is verwerkt.

Op verzoek van diverse camping-, vakantiepark- en hoteleigenaren is de vakantie bezorgservice op deze locaties niet meer mogelijk. De eigenaren kunnen helaas niet garant staan voor een juiste levering van uw krant op een locatie waar veel vakantiebezoekers zijn. U kunt uw krant natuurlijk wel gewoon online blijven lezen.

Tijdens uw vakantie kunt u gebruiken van onze vakantieservice*. Zo voorkomt u een volle brievenbus bij thuiskomst. We bieden u verschillende opties: U kunt uw krant laten bezorgen op een ander adres of u zet de bezorging gewoon een tijdje stop. Tegelijk kunt u de krant digitaal blijven lezen. 

Bekijk hier alle mogelijkheden van de vakantieservice.

 

*U kunt gebruik maken van onze vakantieservice als uw krant van maandag tot en met zaterdag bij u wordt bezorgd. De minimale onderbreking moet 6 dagen (inclusief zondag) zijn en mag niet langer dan 91 dagen duren. Bekijk hier alle voorwaarden.

Wilt u gebruik maken van onze vakantieservice? Geef dit minimaal een week van te voren aan ons door. 

Bekijk hier alle mogelijkheden van de vakantieservice.

Mijn account

Klik op deze link en vul uw abonnementsnummer in. U ziet direct aan welk e-mailadres uw abonnement gekoppeld is.

Met een DPG Media account kunt u inloggen op de websites en in de apps van deze merken van DPG Media:

  • NU.nl, het AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, de Stentor, Tubantia, de Gelderlander, het ED, Brabants Dagblad, BN DeStem en de PZC
  • Libelle, Veronica Superguide, Story, Nouveau, AutoWeek, Ouders van Nu, vtwonen college, Stijlvol Wonen
  • Tijdschrift.nl, Reclamefolder.nl
  • Qmusic, Joe

Wanneer u inlogt, krijgt u toegang tot bepaalde extra's of mogelijkheden. Deze verschillen per merk.
Heeft u een abonnement op een van de nieuwsmerken? Dan krijgt u onbeperkt toegang tot alle artikelen en video’s van dat nieuwsmerk.

Ga naar Log in of maak uw account aan, vul uw e-mailadres in en klik op 'Ga verder'. Zo kunnen we nagaan of u al een account heeft.

  • Wanneer blijkt dat u al een account heeft, dan kunt u vervolgens uw wachtwoord invullen of op 'Wachtwoord vergeten' klikken.
  • Wanneer blijkt dat u nog geen account heeft, dan kunt u direct een account aanmaken. Het enige wat u hiervoor nog moet doen is een wachtwoord kiezen.

Na aanvang van uw abonnement kunt u direct een account aanmaken en gebruik maken van de digitale producten van de Stentor. 

Heeft u al een abonnement maar nog geen account? Maak een account aan zodat u kunt inloggen. Ga vervolgens bovenin via het menu naar 'abonnementen' en koppel uw abonnement.

U kunt uw abonnement aan uw account koppelen door uw abonnementsnummer toe te voegen in uw account. Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Log in en ga naar mijnomgeving.destentor.nl/abonnementen/koppelen. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Wordt uw abonnementsnummer niet geaccepteerd?
Waarschijnlijk maakt u gebruik van een abonnementsnummer dat nog niet actief is (toekomstig abonnement), niet meer geldig is (oud abonnement) of niet klopt.
Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Wordt uw postcode niet geaccepteerd?
Vul uw postcode in zonder spatie tussen de cijfers en de letters.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Dit betekent dat uw abonnementsnummer is gekoppeld aan een account met een ander e-mailadres. Log uit, en log opnieuw in met het e-mailadres van uw account.

Weet u niet meer welk e-mailadres bij uw account hoort of is het e-mailadres niet meer actief? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ga naar wachtwoord vergeten. Na het invullen van uw e-mailadres ontvangt u een 6-cijferige verificatiecode per e-mail. U dient deze code binnen 15 minuten te gebruiken en kunt na het invullen ervan een nieuw wachtwoord instellen. Is de verificatiecode verlopen? U kunt dan direct een nieuwe aanvragen.  

Het is ook mogelijk om in te loggen met een eenmalige 6-cijferige code i.p.v. wachtwoord. Deze mogelijkheid vindt u onderaan de pagina bij wachtwoord vergeten. Deze code dient u ook binnen 15 minuten te gebruiken.

Ga naar uw profiel, navigeer in het menu naar 'accountgegevens' en wijzig het wachtwoord.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga hiervoor naar mijnomgeving.destentor.nl. Nadat u bent ingelogd klikt u in het servicemenu rechts op 'Accountgegevens wijzigen? Klik hier'. Hier kunt u uw mailadres, wachtwoord en persoonlijke gegevens aanpassen.
 
Bent u wel ingelogd? Dan kunt u hier uw abonnement direct koppelen.

U kunt met uw account op maximaal 5 apparaten tegelijk inloggen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Een abonnement kan slechts aan 1 account gekoppeld worden. 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U kunt zich aanmelden voor onze verschillende nieuwsbrieven via destentor.nl/nieuwsbrieven.

U heeft ook altijd de mogelijkheid om u via de toegezonden nieuwsbrief af te melden, door onderaan de nieuwsbrief op ‘Afmelden’ te klikken.

Ga in de app naar 'Menu'en tik op de instellingenknop (het tandwieltje rechtsboven). Selecteer vervolgens welk type pushberichten (notificaties) u wilt ontvangen via de schuifjes die erachter staan.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De Stentor is onderdeel van DPG Media. DPG Media maakt gebruik van de nieuwste beveiligingstechnieken. Bovendien wordt er altijd gebruik gemaakt van een beveiligde verbinding als u gebruik maakt van uw DPG Media account.
Meer details vindt u in onze gebruiksvoorwaarden en privacy statement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Digitaal lezen

U kunt de Stentor op verschillende manieren digitaal lezen. Hier vindt u informatie over alle digitale producten van de Stentor.

Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen. U krijgt toegang door in te loggen met uw account.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Een deel van de artikelen op destentor.nl en in de nieuwsapp is gratis toegankelijk. De Premium artikelen zijn exclusief voor abonnees, dat geldt ook voor de Digitale krant. Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen.

U krijgt toegang door in te loggen met uw account via destentor.nl/inloggen. Uw abonnement dient gekoppeld te zijn aan uw account.

Om digitaal te kunnen lezen heeft u een internetverbinding nodig. Wanneer u geen wifi verbinding heeft, betaalt u het datatarief van uw telecomprovider. De meeste mensen hebben een telecom-abonnement met een databundel. Let op: In het buitenland zijn deze kosten mogelijk hoger dan in Nederland. Check dit bij uw telecomprovider. 

Heeft u vragen met betrekking tot uw account? Kijk dan bij de veelgestelde vragen over account.

Heeft u nog geen abonnement? Bekijk de actuele mogelijkheden via destentor.nl/abonneren.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Premium artikelen zijn artikelen waarmee de Stentor zich onderscheidt, zoals achtergrondverhalen, interviews en natuurlijk de columns. Maar ook artikelen met praktische tips, waar u wat aan heeft. Het zijn artikelen waar we trots op zijn en die we graag exclusief met onze abonnees delen. U herkent Premium aan het gele Premium-label artikelen op de website en in de app.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Open uw account en contoleer of uw abonnement aan uw account gekoppeld is.

U kunt uw abonnement aan uw account koppelen door uw abonnementsnummer toe te voegen in uw account. Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Is uw abonnement al gekoppeld maar kijgt u toch geen toegang? Het is mogelijk dat de oude gegevens nog worden gebruikt door een instelling op uw computer. U kunt het beste uw cookies verwijderen en opnieuw inloggen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Bezoekers van onze site krijgen eenmalig, via een pop-up, de vraag of de Stentor meldingen mag weergeven. U kunt dan klikken op 'toestaan' of 'blokkeren'. Als u op 'toestaan' heeft geklikt, ontvangt u nieuwsmeldingen van de Stentor redactie wanneer u online bent. Deze meldingen worden ook wel notificaties of pushberichten genoemd.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Op elk willekeurig moment kunt u de meldingen (notificaties) uitschakelen in de instellingen van uw internetbrowser. We leggen dat hier uit voor 3 verschillende browsers:

In Chrome klikt op de menu-knop (de drie puntjes onder elkaar rechtsboven in de hoek van de browser). Vervolgens selecteert u Instellingen, klikt u op Geavanceerd en vervolgens op Privacy en beveiliging. Ga naar Site instellingen en tenslotte naar Meldingen. U kunt nieuwsmeldingen hier uitschakelen.

In Explorer klikt u op de menu-knop (de drie puntjes naast elkaar rechtsboven in de hoek van de browser). Vervolgens selecteert u Instellingen, klikt u op Geavanceerd en hier kiest u voor Machtigingen beheren. U kunt nieuwsmeldingen hier uitschakelen.

In Firefox klikt u achtereenvolgens op menu, opties en inhoud om de notificaties te kunnen beheren.

U kunt de meldingen ook uischakelen via de instellingen van Windows. Klik hiervoor met de rechter muisknop op Start (in de linker onderhoek van uw scherm). Kies Instellingen en ga naar Meldingen en acties.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De Stentor Nieuwsapp

Ga naar de App Store (iOS) of naar Google Play Store (Android) en zoek op ‘de Stentor’.

Download de app ‘de Stentor- Nieuws, Sport, Regio & Entertainment' en open deze.

Tik op 'menu' en vervolgens op het account-icoon (linksbovenaan).

Hier kunt u inloggen met uw account of een account aanmaken. Alleen abonnees hebben toegang tot de Premium artikelen in de app.

Onderaan kunt u navigeren naar de verschillende mogelijkheden binnen de app.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De app is ontworpen en gebouwd voor gebruik op uw smartphone. Op een Android tablet of iPad zal hij waarschijnlijk werken, maar we houden daar geen rekening mee. Voor een volledige ervaring op een tablet raden we aan om de website destentor.nl te gebruiken.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Swipe naar de Regio (2de blok in de kubus) of tik op menu en kies dan 'Regio'. Tik opnieuw op menu en kies onderaan '+ Toevoegen'. Selecteer nu uw gewenste regio, u kunt maximaal 4 regio's selecteren. 

Wilt u een regio verwijderen uit uw selectie? Ga naar 'Regio'. Selecteer in het menu onderaan de regio die u wenst te verwijderen. Klik bovenaan het scherm de naam van de geselecteerde regio aan. Gebruik nu het prullenbak icoon om deze regio te verwijderen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Alle uitleg over Goal Alert vindt u op destentor.nl/goalalert

Heeft u nog andere vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De Stentor Digitale krant

Android:
Ga naar de Google Play Store en zoek op ‘de Stentor’.
Download de app ‘de Stentor' digitale krant’.
Open de app en tik op het menu (drie streepjes) linksboven.
Tik op ‘Aanmelden’ en log in met uw Stentor account.
Tik op de 'Kiosk' en selecteer de krant die u wilt downloaden, deze is daarna terug te vinden onder 'Mijn kranten'. Eenmaal gedownload kunt u de krant ook zonder internetverbinding lezen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

iOS:
Ga naar de App Store en zoek op 'de Stentor'.
Download de app 'de Stentor' digitale krant'.
Open de app en tik op ‘Inloggen’ in de navigatiebalk.
Vul het e-mailadres en wachtwoord van uw account in en tik op ‘Inloggen’.
Tik op de 'Kiosk' en selecteer de krant die u wilt downloaden, deze is daarna terug te vinden onder 'Mijn kranten'. Eenmaal gedownload kunt u de krant ook zonder internetverbinding lezen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Apple via 0800 - 0201581. Zij helpen u graag verder.

De digitale krant is niet regiogebonden, u heeft digitale toegang tot alle edities van de Stentor. In de app tikt u op 'Kiosk' en daarna op ‘Kies uw editie’.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De Digitale krant wordt wordt van maandag t/m zaterdag om 6.00 uur gepubliceerd.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Om de Digitale krant te kunnen downloaden heeft u een internetverbinding nodig. Wanneer u geen wifi verbinding heeft, betaalt u het datatarief van uw telecomprovider. De meeste mensen hebben een telecom-abonnement met een databundel. Let op: In het buitenland zijn deze kosten mogelijk hoger dan in Nederland. Check dit bij uw telecomprovider. 

Eenmaal gedownload kunt u de Digitale krant op een later tijdstip ook zonder internetverbinding lezen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Het slotje betekent dat deze krant volledig gedownload is. U kunt op het slotje tikken waardoor het slotje sluit. Dit zal ervoor zorgen dat de krant niet automatisch verwijderd wordt. U kunt het slotje openen en sluiten door erop te tikken.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U kunt de nieuwe Digitale krant via uw app automatisch laten downloaden zodra deze beschikbaar is. Belangrijk is dat de download niet onderbroken wordt. Eenmaal gedownload kunt u de Digitale krant op een later tijdstip ook zonder internetverbinding lezen. U kunt automatisch downloaden als volgt instellen:

Android:
Open de digitale krant-app.
Open het menu instellingen en ga naar ‘Service’.
Vink ‘Automatisch downloaden’ aan.

iOS:
Open ‘Instellingen’ op het bureaublad van uw iPhone/iPad.
Tik op ‘Algemeen’.
Tik op ‘Ververs op achtergrond’.
Schakel ‘Ververs op achtergrond’ in.
Schakel in het onderstaande overzicht van uw apps, het knopje bij de de Stentor digitale krant-app in.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Android:
Handmatig: Tik op de drie onder elkaar geplaatste streepjes linksboven om het Instellingenmenu te openen. Tik op ‘Mijn kranten’. Tik op de drie onder elkaar geplaatste puntjes rechtsboven. Tik op ‘Selecteren’ of op ‘Alles selecteren’. Dan verschijnt het prullenmand-icoon rechts bovenaan. Tik daarop.
Automatisch: Tik op de drie onder elkaar geplaatste streepjes linksboven om het Instellingenmenu te openen. Tik op ‘Service’. Tik op ‘Verwijder publicaties automatisch’. Kies daar wanneer u de kranten automatisch wilt laten verwijderen: nooit, na 1, 3, 7 dagen, na 2 weken of een maand.

iOS:
Handmatig: Ga naar 'Mijn kranten' in de navigatiebalk en tik op 'Bewerken'. Vink de kranten aan die u wilt verwijderen en tik op het prullenbak-icoon.
Automatisch: Ga naar 'Mijn kranten' in de navigatiebalk en tik op het prullenbak-icoon met pijlen. Kies nu wanneer u de kranten automatisch wilt laten verwijderen: nooit, na 1, 3, 7 dagen, na 2 weken of een maand.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Een puzzel invullen vanuit de digitale krant via uw PC, tablet of smartphone is niet mogelijk. U kunt de puzzels wel uitprinten via de website of via de app als uw toestel op een printer is aangesloten.

Wij hebben speciaal voor onze puzzelaars een puzzel website, daar heeft u de mogelijkheid om uw antwoord online door te geven. Ga hiervoor naar destentor.nl/puzzels

Heeft u nog andere vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Uit Andere Media

Een 'Digitaal', 'Zaterdag + Digitaal' of 'Compleet' abonnement geven onbeperkt toegang tot alle online artikelen van de andere kranten van DPG Media. De Digitale (PDF) krant en Digitale Edities zijn uitgesloten van deze uitbreiding.

Heeft u een 'Digitaal Basis' abonnement en wilt u ook onbeperkt toegang tot alle online artikelen, dan kunt de abonnementsvorm makkelijk wijzigen via destentor.nl/abonnementen/wijzigen/st. Zorg dat u bent ingelogd met uw DPG Media Account inloggegevens om de mogelijkheden te bekijken.

Uw abonnement(en) kunt u terugvinden binnen uw DPG Media account, nadat u bent ingelogd met uw mailadres en wachtwoord.

Een 'Digitaal', 'Zaterdag + Digitaal' of 'Compleet' abonnement geeft onbeperkt toegang tot: de Volkskrant, het AD, Trouw, Het Parool, De Gelderlander, De Stentor, Tubantia, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, BN DeStem en PZC.

Heeft u een 'Digitaal', 'Zaterdag + Digitaal' of 'Compleet' abonnement? Vanaf nu kunt u de online (premium) artikelen lezen van de andere kranten. De Digitale (PDF) krant en Digitale Edities zijn echter uitgesloten van deze uitbreiding.

Via de website

Zodra u eenmaal bij één van de kranten bent ingelogd met uw DPG Media account hoeft u niet meer in te loggen om de online artikelen van de andere kranten te kunnen lezen.

Via de 'Nieuws' app*

U dient per 'Nieuws' app in te loggen met uw DPG Media account. Dit zijn dezelfde inloggegevens die u gebruikt voor het online lezen van de artikelen van de krant waarop u bent geabonneerd. U kunt inloggen in de app door rechtsboven, onder 'Instellingen', in te loggen of als u een (premium) online artikel opent onderaan bij de tekst: 'Al abonnee? Log hier in'. Nadat u bent ingelogd onthoudt de app uw gegevens en kunt u de artikelen blijven lezen.

*In de Play- en Appstore vindt u een 'Nieuws' app' en een 'Digitale krant' app. De toegang tot de online (premium) artikelen kunt u terugvinden in de 'Nieuws' app. De 'Digitale krant' app valt buiten deze uitbreiding.

Wilt u via de 'Nieuws' app* een online (premium) artikel lezen van een andere krant, dan dient u per app in te loggen met uw DPG Media account. Dit zijn dezelfde inloggegevens die u gebruikt voor het online lezen van de artikelen van de krant waarop u bent geabonneerd.

U kunt inloggen in de app door rechtsboven, onder 'Instellingen', in te loggen of als u een (premium) online artikel opent onderaan bij de tekst: 'Al abonnee? Log hier in'. Nadat u bent ingelogd onthoudt de app uw gegevens en kunt u de artikelen blijven lezen.

Via web hoeft u niet apart in te loggen en wordt u over de kranten heen herkend zodra u bent ingelogd met uw DPG Media account.

*In de Play- en Appstore vindt u een 'Nieuws' app' en een 'Digitale krant' app. De toegang tot de online (premium) artikelen kunt u terugvinden in de 'Nieuws' app. De 'Digitale krant' app valt buiten deze uitbreiding.

Net als De Stentor zijn de andere kranten onderdeel van DPG Media. DPG Media maakt gebruik van de nieuwste beveiligingstechnieken. Bovendien wordt er altijd gebruik gemaakt van een beveiligde verbinding als u gebruik maakt van uw DPG Media account. Meer details vindt u in onze gebruiksvoorwaarden en privacy statement.

Klik op deze link om naar de UIt Andere Media informatiepagina te gaan. Onderaan de pagina (u scrollt naar beneden) kunt u zich met uw e-mailadres inschrijven voor de dagelijkse Uit Andere Media-nieuwsbrief.

Overig

Stuur uw vraag, idee over de inhoud of andere tips naar onze redactie via e-mail of post. Hier vindt u de contactgegevens.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De Stentor heeft van maandag t/m vrijdag 12 edities:

Achterhoek
Apeldoorn
Deventer
Epe-Vaassen
Kampen-Flevoland
Kop van Overijssel
Noord-Veluwe
Salland
Vechtdal
West-Veluwe
Zutphen
Zwolle

Op zaterdag zijn er 10 edities:

Achterhoek
Apeldoorn
Deventer
Epe-Vaassen
Kampen-Flevoland
Kop van Overijssel / Vechtdal
Noord-Veluwe / Veluwe West
Salland
Zutphen
Zwolle

De Stentor is onderdeel van DPG Media. De advertentiemogelijkheden in de media van DPG Media combineren de sterke eigenschappen en het specifieke bereik van onze merken met de communicatiedoelstellingen van adverteerders. Met een portfolio van meer dan 140 merken en vele producten heeft DPG Media alles in huis om een boodschap succesvol over te brengen. Wij bieden crossmediale oplossingen met bereik over heel Nederland tot aan een specifieke postcode.

Ga naar dpgmedia.nl/adverteren voor meer informatie.

Op onze website over de losse verkoop vindt u alle nodige informatie.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ik heb een andere vraag

Staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.