Kim Kardashian
Volledig scherm
Kim Kardashian © Brunopress

Beautymerk eist dat Kim Kardashian merknaam verandert

Kim Kardashian heeft een brief ontvangen van beautymerk SKKN+ waarin haar dringend wordt verzocht de naam van haar nieuwe beautylijn aan te passen. Kardashian wil de merknaam SKKN laten vastleggen, maar volgens het bedrijf is die naam reeds vastgelegd door eigenaresse Cyndie Lunsford. Dit meldt TMZ.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    1

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.