Volledig scherm
PREMIUM
Eyelove-commercial uit 2018. René Froger won vorig jaar de Loden Leeuw voor meest irritante BN‘er in een commercial. © ster

Hoe irritant ook, de multifocááááále bril van Eyelove bleef wel hangen

loden leeuwHoe jammer ook voor de kijker, irritante commercials blijven vaak beter hangen. Tv-programma Radar reikt vanavond voor de 18de keer de Loden Leeuw uit voor het spotje waar we ons het meest aan storen. ,,We kennen nog de vervelendste leerling uit onze klas van vroeger. Dat geldt ook voor commercials.’’

Volledig scherm
Vandaag maakt consumentenprogramma Radar de ‘winnaars’ van de Loden Leeuw bekend. Dit zijn de prijzen voor meest irritante reclame en BN’er. Een van de genomineerden is 'Koning Toto' Sjaak Swart. © videostill

René Froger zingt al anderhalf jaar niet meer dat hij voor een multifocááááále bril naar Ailùùùv  gaat, maar de allereerste tv-commercial van Eyelove Brillen wordt nog steeds genomineerd als meest irritante reclame. 

De winnaars van de prijzen voor het spotje én reclamemakende bekende Nederlander waar we ons het meest aan ergeren, worden vanavond uitgereikt tijdens tv-programma Radar. De genomineerden voor de meest irritante reclame van 2019 zijn Haribo, Hornbach en Lampdirect. En Sjaak Swart (Toto), Paul Haenen (Pricewise) en Marijke Helwegen (SecuStrip) strijden om de ‘eretitel’ meest irritante BN‘er in een een commercial.