Finale The Voice of Holland 2019 vanuit Studio 24, Hilversum.
Volledig scherm
Finale The Voice of Holland 2019 vanuit Studio 24, Hilversum. © Brunopress

Ook isla pastilles en Renault stoppen met sponsoren The Voice

Na T-Mobile stoppen ook isla pastilles en Renault als sponsor van The Voice of Holland vanwege de verhalen over seksueel grensoverschrijdend gedrag. ,,Op basis van alle berichtgeving de afgelopen dagen rondom The Voice of Holland hebben wij besloten de sponsoring van dit programma per direct stop te zetten”, laat isla vandaag weten.

  1. BNR zet video ‘snuivende’ Talitha Muusse in scène, Yvonne Coldeweijer trapt erin en deelt ‘juice’
    met video
    2

    BNR zet video ‘snuivende’ Talitha Muusse in scène, Yvonne Coldeweij­er trapt erin en deelt ‘juice’

    Yvonne Coldeweijer, die achter Nederlands bekendste juicekanaal Life of Yvonne zit, is in een journalistieke stunt getrapt van radiozender BNR. Die zette een video in scène waarin het leek alsof presentatrice Talitha Muusse cocaïne snoof op het toilet. Daarmee wilde de zender aantonen hoe juicekanalen te werk gaan en hoe makkelijk het is om via die weg onwaarheden te verspreiden.