Springende dolfijnen in het Dolfinarium in Harderwijk.
Volledig scherm
PREMIUM
Springende dolfijnen in het Dolfinarium in Harderwijk. © Bram van de Biezen

Dolfinarium ‘verspreidt leugens met slogan’: klacht bij Reclame Code Commissie

De reclameslogan van het Dolfinarium in Harderwijk zet kwaad bloed bij House of Animals. ‘Ontdek, Beleef, Bescherm’ is volgens de actiegroep ‘leugenachtig’ en ‘strooit zand in de ogen van potentiele bezoekers’ van het zeezoogdierenpark. House of Animals heeft een klacht ingediend bij de Reclame Code Commissie. 

4 reacties

  • Robbert Scholten

    2 jaar geleden
    Ik vind het dolfinarium zo gek nog niet net als de dierentuin,het is voor kinderen De mogelijkheid kennis te maken,met dieren die ze anders nooit zouden zien,je kunt er alles van zeggen maar niet iedereen kan op Safari
  • F. Hofman

    2 jaar geleden
    Het wordt tijd de overheid eens gaat stoppen met alle subsidies, aan al die milieuclubs, en dierenrechten activisten. Als aan deze clubjes ligt gaan we met zijn allen terug naar het stenen tijdperk. Het enige waar ze goed in zijn is hun eigen zakken vullen met overheidssubsidie
  • K. van Venen

    2 jaar geleden
    Het is dus doorgedrukt dat de dieren naar China gaan. Vreselijk voor deze dieren om weer in een parkt terecht te komen. Daar in dat park in China waar bijna dag en nacht vertier is voor mensen die in achtbanen en weet niet wat zitten te bleren. Sneu....kan dit stop gezet worden. Albert,beren met ring in neus die moeten dansen die kwijnen weg van verdriet ook daar leer je niets van.
  • Albert Goldbach

    2 jaar geleden
    Begin het beu te worden al die betweterige organisaties , ze denken het overal beter te weten , naar mijn mening is er niets mis met het dolfinarium . Dieren die in gevangenschap geboren worden weten niet beter ondanks dat krijgen ze een prima verzorging. Ik ben niet bij ze in de zee te bezoeken , maar leer wel hoe ze daar leven dus in mijn ogen is het allemaal niet zo slecht