Een van de dolfijnen in het Dolfinarium
Volledig scherm
PREMIUM
Een van de dolfijnen in het Dolfinarium © Ruben Schipper Fotografie

Steeds minder mensen vinden dolfijnenshows zoals in Harderwijk oké

Dolfijnenvermaak is steeds minder geaccepteerd. Zeven op de tien Nederlanders bezochten ooit het Dolfinarium in Harderwijk, en ruim driekwart van de mensen bezocht ooit een dolfijnenshow, maar inmiddels vinden nog maar vier op de tien mensen deze vorm van vermaak acceptabel.

1 reactie

  • Chris Zeephat

    2 maanden geleden
    Op naar een tweede waterfront project voor Harderwijk op de plaats van het Dolfinarium, of een echte dierentuin.
  1. Robin (19) uit Heerde rijdt met 130 per uur een S-bocht in, dan gaat het gruwelijk mis: 'Ik vind het supererg’
    PREMIUM
    17

    Robin (19) uit Heerde rijdt met 130 per uur een S-bocht in, dan gaat het gruwelijk mis: 'Ik vind het supererg’

    De avondklok was al ingegaan en een politieauto kwam ze achterna. De 19-jarige Robin de W. uit Heerde trapte het gaspedaal op de Heerderweg in Epe nog dieper in en reed met twee keer de toegestane snelheid de S-bocht in, waarop een ernstig eenzijdig ongeluk volgde. ,,U heeft een engeltje op uw schouder gehad’’, zei de rechter in Arnhem, waar hij vandaag terechtstond.
  2. Grimmige afrekening in Epe: politiek zet na halve eeuw streep door Nieuwe Lijn
    PREMIUM
    1

    Grimmige afrekening in Epe: politiek zet na halve eeuw streep door Nieuwe Lijn

    De crisis rond het wethouderschap in Epe, is als een bom uiteengespat in het gezicht van Nieuwe Lijn, de grootste partij in de gemeenteraad. Alle partijen keren zich collectief af van de partij, die eerder deze week uit de coalitie stapte na daar een halve eeuw deel van te hebben uitgemaakt. Ze houden Nieuwe Lijn verantwoordelijk voor de kloof tussen gemeente en samenleving, waardoor Epe van de burgers een 1 als rapportcijfer krijgt.
  3. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    1

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Randmeren

Veluwe