Aan de stok.
Jeannette Biesbroeck over gastvrijheid
Volledig scherm
PREMIUM
Aan de stok. Jeannette Biesbroeck over gastvrijheid © Frank Jansen

Gastvrijheid is niet moeilijk: ‘Managers die klagen over slecht personeel zijn vaak zelf een uitdaging’

aan de stokEen Haagse met een internationale carrière in de reisbranche schreef een praktische gids over klantvriendelijkheid. ,,Het is geen hogere wiskunde”, legt Jeannette Biesbroeck (62) uit in de rubriek Aan De Stok. 

  1. Blunder bij ggz kost monteurleider na 14 jaar zijn baan: 'Vlam ging langs gezicht medewerker’
    stroomstoring

    Blunder bij ggz kost monteurlei­der na 14 jaar zijn baan: 'Vlam ging langs gezicht medewerker’

    Een 56-jarige projectleider van een netbeheerder is in de zomer van vorig jaar terecht ontslagen, nadat hij ‘onaanvaardbare risico’s had genomen tijdens het verhelpen van een stroomstoring bij de ggz in Eindhoven (GGzE). Dat heeft het gerechtshof in Den Bosch in hoger beroep besloten. De reparatie, die onder leiding stond van de manager, ging gepaard met een flinke knal. Een vlam ging rakelings langs het gezicht van een medewerker van GGzE.