De oorzaak van de brand in de flat aan de C. Hagestraat.
Volledig scherm
PREMIUM
De oorzaak van de brand in de flat aan de C. Hagestraat. © de Stentor

Ineens gebons op de deur: brand! Een dag later is de schrik nog steeds groot in seniorencomplex Zutphen

The day after zit de schrik er in het seniorencomplex in Zutphen nog flink in. De brand van vrijdagavond viel mee, maar de gevolgen zijn beroerd. De rook- en waterschade in het trappenhuis is fors en de onmisbare lift is buiten werking. 

0 reacties

  1. Het lukte Levy (19) niet naar school te gaan, maar dankzij de ‘thuiszittersklas’ doet hij nu examen
    PREMIUM

    Het lukte Levy (19) niet naar school te gaan, maar dankzij de ‘thuiszit­ters­klas’ doet hij nu examen

    Kinderen die vanwege psychische problemen of trauma’s niet naar school gaan, maar wel leerplichtig zijn. Nederland telt er zo’n 12.000. De 19-jarige Levy was een van hen. Totdat hij in de ‘Thuiszittersklas’ van docent Martin Schravesande (45) in Brummen kwam. Hij raakte weer gemotiveerd voor school en doet dit jaar eindexamen havo. ,,Zonder deze school was dat een stuk moeizamer gegaan.”

Zutphen