Carlijn Postma is eigenaar van het snelgroeiende marketingbedrijf The Post en auteur van Bingemarketing. Zij kopieert als het ware het format van een succesvolle televisieserie waarvan je gemakkelijk een paar afleveringen achter elkaar bekijkt naar de marketingpraktijk.
Volledig scherm
PREMIUM
Carlijn Postma is eigenaar van het snelgroeiende marketingbedrijf The Post en auteur van Bingemarketing. Zij kopieert als het ware het format van een succesvolle televisieserie waarvan je gemakkelijk een paar afleveringen achter elkaar bekijkt naar de marketingpraktijk. © Foto Frans Paalman

Vergeet ouderwetse reclame, zegt Zwolse specialist. ‘Maak er een spannende tv-serie van’

Vergeet ‘gewone’ reclame. Maak er een steengoede tv-serie van, denk in afleveringen inclusief cliffhangers. Zorg ervoor dat (potentiële) klanten ze állemaal willen zien. Zegt de Zwolse marketingspecialist Carlijn Postma (41). Ze tekende haar ideeën op in een boek dat helemaal in stijl leest als een scenario voor een film. De titel: ‘Bingemarketing’. 

  1. Meer zorgorganisaties in IJsselland gaan zelf coronatests afnemen bij eigen zorgpersoneel

    Meer zorgorgani­sa­ties in IJsselland gaan zelf corona­tests afnemen bij eigen zorgperso­neel

    Zorgmedewerkers moeten zo snel mogelijk getest kunnen worden als ze klachten krijgen, daarover zijn zorgcentra en de GGD het met elkaar eens. Daarom is Zorgspectrum Het Zand in Zwolle op 1 september gestart met het zelf testen van zorgpersoneel. Dit bleek zo succesvol, dat meerdere zorgorganisaties zich nu hierbij aansluiten waardoor 3.500 zorgmedewerkers getest kunnen worden door eigen verpleegkundigen.

In samenwerking met indebuurt Zwolle